Pobudź swoje ciało do wysiłku!


Chyba każda osoba trzymająca się swojej diety i uprawiająca sport wie co to zmęczenie przedtreningowe. Niejednokrotnie mimo dużej motywacji zdarzają się takie dni, w których organizm człowieka jest zmęczony i nie funkcjonuje należycie. Częstym wyjściem z tej sytuacji stosowanym przez wielu są preparaty przedtreningowe. To kompozycja wielu składników sprawiająca, że sam trening jest wykonywany na najwyższych obrotach.

Kiedy brać przedtreningówke

Najlepiej jest jak sama nazwa wskazuje brać ją przed wykonaniem treningu. Odstęp 20 minut powinien wystarczyć aby zaczęła ona działać. Występują one w wielu formach dostępnych na rynku. Do najpopularniejszych należą ,,shoty”, kapsułki i proszki. W zależności od tego co znajduje się w danym preparacie występują w innych formach. I tak shoty zawierają głównie substancje pobudzające takie jak kofeina, tauryna, guarana, a proszki mają boostery tlenku azotu takie jak cytrulina, arginina.

Zobacz: https://wxnlabs.com/k/przedtreningowki/

Działanie

Substancje pobudzające niwelują uczucie zmęczenia. Do nich należeć będą wyżej wspomniana kofeina, tauryna czy guarana. Jest to ważne, gdyż koncentracja i motywacja do działania to cechy równie ważne w przeprowadzaniu danej jednostki treningowej co odpowiednie nawodnienie czy nakarmienie organizmu.

Boostery tlenku azotu mają za zadanie zwiększyć jego produkcję i wydzielanie. Wpływa on na naczynia krwionośne rozkurczając je. Większe światło naczynia = więcej krwi dostarczanej z tlenem do mięśni = lepsza i większa produkcja energii. Daje to efekt tak zwanej ,,pompy mięśniowej”.

Preparaty przedtreningowe zostały skrupulatnie przebadane i żadne z nich nie mają poważnych negatywnych skutków ich stosowania. Oczywiście dzieje się to w momencie, w którym nie przekracza się maksymalnej, bezpiecznej dziennej dawki spożycia danego składnika. Nie należy stosować ich przed snem, gdyż mogą powodować problemy z zasypianiem.

Podsumowanie

Tak jak wszystkie preparaty – należy stosować je z umiarem. Pozwoli to na efektywne korzystanie z ich dobroci bez obawy o uszczerbek zdrowia sportowca. Wręcz przeciwnie – pozwolą na lepsze efekty treningowe i poprawienie satysfakcji.